Makieta JarkoTT - wrzesień 2014

Uruchom pokaz

maly_img_3590.jpg maly_img_3594.jpg maly_img_3598.jpg maly_img_3601.jpg maly_img_3603.jpg
maly_img_3605.jpg maly_img_3610.jpg maly_img_3612.jpg maly_img_3613.jpg maly_img_3615.jpg
maly_img_3616.jpg maly_img_3619.jpg maly_img_3620.jpg maly_img_3624.jpg maly_img_3625.jpg
maly_img_3626.jpg maly_img_3630.jpg


We wrześniu 2014 r. rozstawiłem ponownie na strychu całą makietę. Przetestowałem nowe moduły, które wykonałem w ciągu ostatnich miesięcy. Do mojej makiety dołączyłem także 2 moduły szlakowe kolegi WT o długości 60 cm każdy i jeden o długości 30 cm. Rozbudowana została prawa głowica stacji Kreuzberg, dzięki czemu stacja zwiększyła swoją funkcjonalność i ze stacji krańcowej przekształciła się w stację pośrednią. Taki układ torów pozwala na wykonywanie oblotu składu, jazdy manewrowe i czyni zabawę jeszcze ciekawszą. Na nowym module dodatkowo został zainstalowany prawy rozjazd z dodatkowym torem umożliwiającym wjazd składów i załadunek/wyładunek towarów przy rampie magazynu oraz krótkiej wyładowni.
Za stacją Kreuzberg za modułem szlakowym jednotorowym możliwe jest dołączenie dowolnego modułu sTTandardowego lub przesuwnicy kolegi Feliksa. Obecnie zamiast przesuwnicy wykorzystuję krótki moduł, za pomocą którego mogę zmieniać składy. Nieużywane składy są przechowywane w listwach kablowych PCV i podmieniane kiedy tylko chcę. W ten sposób nie blokują torów na stacjach. Na innym module o długości zaledwie 30 cm zbudowany został kościół.
Stacja Jarkow wyposażona została w 9 semaforów świetlnych wyjazdowych. Możliwe jest podanie sygnałów manewrowych zgodnych na kolejach niemieckich.
Na makiecie widać głównie tabor kolei DR, ale od czasu do czasu pojawiają się pociągi zarządu DB.
Niżej przedstawiam obecny schemat makiety.


Schemat układu torów na makiecie