We wrześniu 2014 r. rozstawiłem ponownie na strychu całą makietę. Przetestowałem nowe moduły, które wykonałem w ciągu ostatnich miesięcy. Do mojej makiety dołączyłem także 2 moduły szlakowe kolegi WT o długości 60 cm każdy i jeden o długości 30 cm.
Rozbudowana została prawa głowica stacji Kreuzberg, dzięki czemu stacja zwiększyła swoją funkcjonalność i ze stacji krańcowej przekształciła się w stację pośrednią. Taki układ torów pozwala na wykonywanie oblotu składu, jazdy manewrowe i czyni zabawę jeszcze ciekawszą. Na nowym module dodatkowo został zainstalowany prawy rozjazd z dodatkowym torem umożliwiającym wjazd składów i załadunek/wyładunek towarów przy rampie magazynu oraz krótkiej wyładowni.
Za stacją Kreuzberg za modułem szlakowym jednotorowym możliwe jest dołączenie dowolnego modułu sTTandardowego lub przesuwnicy kolegi Feliksa. Obecnie zamiast przesuwnicy wykorzystuję krótki moduł, za pomocą którego mogę zmieniać składy. Nieużywane składy są przechowywane w listwach kablowych PCV i podmieniane kiedy tylko chcę. W ten sposób nie blokują torów na stacjach.
Na innym module o długości zaledwie 30 cm zbudowany został kościół.
Stacja Jarkow wyposażona została w 9 semaforów świetlnych wyjazdowych. Możliwe jest podanie sygnałów manewrowych zgodnych na kolejach niemieckich.
Na makiecie widać głównie tabor kolei DR, ale od czasu do czasu pojawiają się pociągi zarządu DB.
Niżej przedstawiam obecny schemat makiety.
Schemat układu torów na makiecie